Menu
Mobil ako
nástroj pre
váš biznis

inovatívnosť

profitabilita

efektívnosť

Súťaže a hlasovania

Netradičná forma podpory produktov či komunikácie so svojimi zákazníkmi.

Hlasovania, fóra, chaty

  • V spolupráci s technickými partnermi Vám vieme zabezpečiť hlasovania, chaty, interaktívne fóra cez mobilný telefón.
  • Využiť môžete SMS, instant messaging alebo mobilné aplikácie.
  • Vieme zabezpečiť prepojenie mobilu a webu, či mobilu a teletextu.
  • Pripravujeme interné (napr. intranetové) firemné komunikačné riešenia cez mobil a web.
  • Samozrejmosťou je implementácia mobilného spoplatnenia, ak je požadované.

 

 

Spotrebiteľské súťaže a hry

S mobilnými spotrebiteľskými súťažami máme dlhoročné skúsenosti (od roku 2004). Využíva sa tu hlavne Prémiová SMS, ktorou sa zákazník akéhokoľvek mobilného operátora zapojí do súťaže o rôzne ceny (autá, byty, hotové peniaze...) Zároveň má garantovanú istú službu, napr. kredit či obsah resp. prístup k niečomu atraktívnemu. A naviac hrá aj o často denné výhry.

  • Nejedná sa ale o lotérie!

Tieto projekty sú často organizované ako veľké (zásah v rádoch stotisícov zapojených súťažiacich) v spolupráci s TV či rádiom alebo iným zastrešujúcim médiom a partnermi ako mobilnými operátormi či inými subjektami (napr. poskytujúcimi výhry). 2 videá ako ukážky nájdete pod týmto textom – projekt s TV Markíza ako aj s TV JOJ.

  • Tieto projekty sa dajú pripraviť aj ako podpora produktov či služieb pre akúkoľvek firmu, ktorá ponúka masovejšie tovary či služby.

Ako forma špeciálneho proma má veľa zákonitostí, ktoré poznajú len marketingoví odborníci a na ktoré sa treba dobre pripraviť. Zároveň ale môžu priniesť veľký benefit zadávateľovi, nakoľko sa väčšinou zaplatia priamo z príspevkov zapojených súťažiacich a generujú veľký počet zapojených. Stredná Európa je hravá :-)

SMS spotrebiteľská súťaž s TV Markíza, 2009

SMS spotrebiteľská súťaž s TV Joj, 2014

Ak máte záujem o prípravu ponuky na mieru, kontaktujte nás.